Sharing is caring!

Vraag uw prospect tijdens uw verkoopgesprek over verzekeringen hoe zij graag communiceren met bedrijven waarmee zij zaken doen. Gebruiken ze liever de telefoon, sturen ze e-mails, ontmoeten ze face-to-face, online accounts, sms-berichten? Kun je tegenwoordig verzekering vergelijken en is dat ook nodig voor simpele verzekeringen zoals een telefoonverzekering?

Als je eenmaal begrijpt hoe graag ze willen communiceren, wordt het een stuk eenvoudiger om de voordelen van je bureau daarrond in te kaderen. Zorg ervoor dat uw prospect weet dat u er zult zijn om met hen te communiceren op de manier die bij hun leven past.

Laat Goed Zien Hoe Een Verzekering Over De Jaren Heen Werkt

Wat uw prospect u ook vertelt, de meesten van hen begrijpen niet hoe de verzekering werkt. Als je het op een logische manier kunt uitleggen zonder neerbuigend te zijn, bied je al ongelooflijk veel waarde!

Wanneer klanten zien hoe goed u verzekering begrijpt, zullen zij zich beter op hun gemak voelen met de beslissingen die u hen moet laten nemen en zij zullen er meer vertrouwen in hebben dat u een positieve hulpbron bent in het geval van een claim.

Deskundigen spugen niet alleen een heleboel terminologie uit. Het kenmerk van een echte expert is het vermogen om een ​​onderwerp aan iedereen uit te leggen, ongeacht leeftijd, achtergrond of opleiding. Geen colleges; stel vragen en engageer.

Verklaar De Kortingen Die Mensen Ontvangen Bij Hun Verzekeringspolis

Wanneer u kortingen identificeert waarvoor uw prospect in aanmerking komt, neem dan de tijd om uit te leggen hoeveel geld elke korting bespaart, waarom ze in aanmerking komen en waarom de luchtvaartmaatschappijen die korting aanbieden.

Mensen houden van kortingen en als ze zien hoe goed je kortingen begrijpt, zullen ze erop vertrouwen dat je alle kortingen krijgt waarop ze recht hebben en de waarde zien in het kopen via een agent zoals jij.

Leg potentiële klanten uit dat u hun beleid regelmatig controleert om ervoor te zorgen dat ze elke korting krijgen die ze verdienen.

Praat Over Je Ervaring In De Verzekeringswereld

Als je al een tijdje in verzekering bent, zoek dan naar manieren om dit punt over te brengen aan elk prospect. Een manier om dit te doen is door iets te identificeren waar uw prospect heel veel ervaring mee heeft om een ​​vergelijking te maken.

Als je nieuw bent, is dat ook goed. U kunt verwijzen naar de gecombineerde ervaring van al uw collega’s. “In ons kantoor hebben we meer dan 30 jaar gecombineerde ervaring in verzekeringen.”

Als je onervaren bent en de rest ook, nou … ik denk dat je deze gewoon kunt overslaan.